Etap I. - RekrutacjaPrzyjmujemy jedynie słabych graczy max. 899 WN8 overall.
Lepsi gracze jedynie za akceptacją sztabu.
Na etapie rekrutacji odsiewamy niezaangażowanych poprzez test wyboru z zakresu wiedzy o mechanice w oparciu o 3 filmy WG:
https://youtu.be/wq5S8CrsUighttps://youtu.be/JeJZJNkRd7whttps://youtu.be/5ML4oXjG6agCzyli rekrut musi poświęcić czas by ze zrozumieniem oglądnąć filmy o mechanice gry.
Do testu można podchodzić 2 razy (egzamin, poprawka). Prawidłowa odpowiedź na 6 z 10 pytań zalicza test.
Na 2 miesięczny semestr przyjmujemy 18 graczy.
Na etapie rekrutacji rekrut musi mieć w garażu 1 przydatny czołg na SH6 (T-34-85, Rudy, Crommwell, Crommwell B, Skoda T 25) i jeden przydatny czołg na SH8 (IS-3, T32, 110, AMX 50 100, Pershing).
Etap II. - Przydzielenie opiekunaKażdy z 18 rekrutów ma swojego opiekuna.
Zadaniem opiekuna jest nadzorowanie procesu szkolenia rekruta i służenie mu swoją wiedzą i doświadczeniem.
Opiekun prowadzi kartę rekruta, w której odnotowuje postępy w szkoleniu.
Wyjeżdżone plutony, odbyte szkolenia i warsztaty oraz twierdze.
Etap III - Jazdy, szkolenia, warsztaty - poziom podstawowyPrzez pierwszy miesiąc rekruci jeżdżą plutony z opiekunami, podczas których opanowują podstawowe aspekty gry (rozjazdy, czytanie składów, szanowanie HP).
Rekrut ma obowiązek wskazać czołg referencyjny, na którym będzie przez ten czas ćwiczył.
Preferowane 6 tierowe medy przydatne pod SH.
Celem dla rekruta jest uzyskanie 1 odznaki biegłości na wybranym czołgu referencyjnym.
W tym samym czasie odbywać się będą krótkie 30 minutowe warsztaty prowadzone przeze mnie z zakresu:
- zarządzanie i szkolenie załóg + wyposażenie na danych klasach czołgów, (1 tydzień)
- podstawowe techniki gry czołgiem średnim i TD, (2 tydzień)
- podstawowe techniki gry czołgiem ciężkim, (3 tydzień)
Etap IV - Jazdy - poziom średniPo okresie 4 tygodni podczas których rekrut ma zdobyć 1 odznakę biegłości na referencyjnym czołgu czas na jazdę na wyższych tierach.
Na tym etapie przez okres 2 tygodni rekrut ma jeździć plutony na tierach 8 z graczami jasnoniebieskimi wzwyż (1600+ rWN8).
Cel dla rekruta, zdobyć w tym czasie przynajmniej jedną Masterkę na czołgu 8 tieru (wkleja na potwierdzenie screen z bitwy wraz z powtórką).
Takie powtórki będę sukcesywnie omawiać z pozostałym rekrutami w formie warsztatów.
Etap V - TwierdzaOstatnie 2 tygodnie to nauka trybów drużynowych czyli twierdza.
Zaczynamy od 30 minutowych warsztatów i omówienia trybu, posługiwania się interfacem itp.
Następnie jeździmy potyczki aż do osiągnięcia limitu paczek.
W tym czasie odpalamy rezerwy do zarobków.
Po 8 tygodniach rekruci kończą szkolenie i muszą wyjść z klanu, po czym rekrutujemy kolejny semestr.