Zaloguj się lub zarejestruj. Grudzień 22, 2024, 22:20:10

Ostatnie wiadomości

Strony: 1 ... 8 9 [10]
91
Rekrutacja / Odp: Regulamin Klanu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mich_Kow dnia Listopad 08, 2016, 15:33:17 »
Zgodnie z nową polityką Fair Play WG, ukazała się lista nielegalnych modów na serwerze EU.
W związku z tym, od dnia 8.11.2016, za nielegalne w społeczności BEPRO/IMPR0 uznaję mody:

1.    Mody ujawniające pozycję przeciwnika w sposób nieprzewidziany w czystym kliencie gry, przez oznaczanie w czasie rzeczywistym zniszczonych obiektów na mapie i minimapie, przez zmienianie sposobu wyświetlania torów pocisków smugowych lub wyliczanie i oznaczanie pozycji dział samobieżnych na podstawie smugaczy, jak również te, które utrzymują wyświetlanie dostrzeżonych pojazdów, nawet gdy się do nich nie celuje.
2.    Oprogramowanie ułatwiające blokowanie strzałów przeciwnika przez wskazywanie (np. laserem) dokładnego punktu celowania.
3.    Modyfikacje ostrzegające, gdy dostrzeżone pojazdy przeładowują, lub odliczające czas przeładowania w pojazdach przeciwnika.
4.    Automatyczne celowniki dające więcej możliwości niż „blokada celu” w czystym kliencie, w szczególności te, które celują w czułe punkty przeciwnika i/lub automatycznie wprowadzają poprawkę, umożliwiając oszukującemu skoncentrowanie uwagi na prowadzeniu czołgu,
5.    Oprogramowanie umożliwiające automatyczne użycie standardowych materiałów eksploatacyjnych.
6.    Mody pomagające wyszukiwać przeciwnika przez zmianę przezroczystości obiektów na mapie.
7.    Oprogramowanie umieszczające „duchy” pojazdów przeciwnika na polu walki w miejscu, gdzie były ostatnio dostrzeżone.
8.    Mody faktycznie zmieniające fizyczne właściwości, charakterystykę lub działanie dowolnego pojazdu bądź obiektu w grze, lub zmieniające zasady gry.


Ad. 4 - w tej grupie modów są także tzw. autoaimy rozszerzone!
Ponadto, za niedozwolony w społeczności BEPRO/IMPR0 uznaję mod Master Ambush Mod jako dający niedozwoloną przewagę nad przeciwnikiem.
92
Rekrutacja / Lista graczy, którzy ukończyli szkolenie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez HoHoLK44 dnia Październik 01, 2015, 09:41:19 »
Ponieważ nie każdy gracz, który przewinął się przez BEPRO ukończył pozytywnie szkolenie w klanie poniżej przedstawiam listę graczy, którzy ukończyli pełny cykl szkoleniowy w BEPRO i mogą poszczycić się znakiem jakości BEPRO.


- arehub
- Aurochsen
- C4D4V3R
- Gildu
- GraySand
- NightSentinel
- remad
- zoppoter
- m_flower_pl
- AGG625
- DarkBSC
- pociom
- zxsw
- benefactor28
- buhund
- wujek112
- grzesiek33
- mar_cin1
- Fore1gner
- Stachozauros
- vomalios
- Damsza_DontKillMe
- Thugson
- Kurdebalans
- przemosto
- Sorge27
- Grzempek
- kkrzych22
- Szkrabek
- Luc_e
- kristoff_
- Romano1969
- _ptaszyna_
- Redhairedbaron
- Corsz
- kRum4R
- Zeshky
- Kubutek82
- njordx2
- Radek574
- PL_FG
- KapczanPL
- Michozol
- potrzebny144
- Gengam
- Ohidis
- Komandram
- swistakowski
- ZaangeTsu
- tommash_sr
- zmenczony
- RolujeNalesnika
- WeePerdo
- Crazy80Wote
- jaro196204
- SulejmanWspanialy
- Dromor
- VanDerPro
- Geil
- Maraharno
- KonigTiger75
- Lampro700
- kaitek34
- kelo83
- kasztelan12
- goszka
- RedBoxR9
- cpt_one
- KielekWlasciwy
- cedrom
- zonen
- luzny_waclaw
- kuci23
- Fleszu
- _krzycho_
- zooix
- lantandill
- kokolino
- SHROTERS
- Romanos27PL
- krzycholaska
- AdanTeam
- Snajper12111
- Kilereczek
- kriszok
- KSUf
- legendshivan
- knighthells
- Truszek369
- Marycha777
- MszczujZeSkrzynna
- Wiktor_ogień_dym
- eco_eco
- kamil_zie
- pablosvald
- super_mario2
- veenet2
- iisabell
- Jareq5
- mauricedron
- Jabol_000
- Falski83
- Eric_Wolf
- Wuj_2
- mmaly7
- Sokarek00
- smorker83
- Steel_Raven
- JagdCow
- Tufik
- buszek_cybuszek
- jedjcent
- Sante_Paulus
- siamtotamto
- lobos11
- King_Hammer
- ZaQaDy
93
Rekrutacja / Odp: Regulamin Klanu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez HoHoLK44 dnia Wrzesień 18, 2015, 15:01:52 »
Stanowisko w sprawie modów (przeniesione z forum wewnętrznego).

Mamy własny regulamin klanu, w którym mamy zapis:

3.7. Każdego członka klanu obowiązuje całkowity zakaz używania cheatów, bugów i innych wspomagaczy oraz wykorzystywania błędów gry które w niedozwolony sposób dają przewagę w grze nad innymi graczami,. Łamanie zasad obowiązujących na serwerach World Of Tanks, publiczne wyzywanie i obrażanie innych, jak również różnego rodzaju nawoływanie do nienawiści (np. rasizm), będzie skutkowało wydaleniem z klanu.

Za cheaty rozumiem te modyfikacje, które WG zabroniło na innych serwerach.

A stanowisko z serwera azjatyckiego, który jest najbardziej zaostrzony jest takie:

Cytuj
Permitted in game alterations.
● In game player ratings such as Wn8. W/L or other player ratings.
● Tank names, on the mini map.. Without information from unspotted tanks.
● Received Damage Announcer.. Without information from unspotted tanks (as detailed in the prohibited section)
● Over Target Markers Reload Timers - Adds a timer and loading circle above the tank counting down the "stock gun" timer. (Usually off by a few seconds)
● Minimap mods that display the spotting/radio distance circles and draw distance box of the player.
● Enemy Direction Mods (Spotted vehicle on aim circle only)
● 2D Normal hit skins, showing the external of the tank only.
● Free camera mod for replays
● Default Autoaim or mods which assist in activating the default autoaim by clicking near the target.
● Zoom-In/Out Mods (where the camera stays attached to your tank); to infinity
● Safe shot Mods that can prohibit players firing (prevent accidentally firing at allies or dead tanks)
● Modified Base Cap Indicator, indicating how many players are on cap, and expected time to complete the cap at the current rate
● Battle assistant artillery POV mod, which alters the POV of artillery.
● Compressed textures for increasing performance is permitted, provided transparency is not altered or foliage removed.
● Scouting assistants, Puts a blue lighbulb over tanks that you spot as you spot them, Puts a blue square around tanks as you keep them spotted, Pops up a message that estimates spotting damage as it occurs that can be attributed to you, Flashes icons on the minimap as you spot them

Po Polsku.

Dopuszczone do gry są mody:
- statystyki ingame jak WN8 itp.
- Nazwy czołgów na minimapie (z pominięciem niewyspotowanych). - AKTUALNIE DOSTĘPNE JUŻ W KLIENCIE GRY
- Otrzymane obrażenia z pominięciem niewyspotowanych czołgów
- Przeładowanie dział nad czołgami
- kółka na minimapie z zasięgiem spota i rysowania - AKTUALNIE DOSTĘPNE JUŻ W KLIENCIE GRY
- kierunek wrogiego czołgu (wyłącznie tego w który mierzymy)
- skórki 2D (np. z wekspotami)
- free camera mod wyłącznie do powtórek
- standardowy autoaim poszerzony o aktywację poprzez klikniecie w pobliżu wrogiego czołgu UZNANY PRZEZ WG ZA CHEAT, ZAKAZ STOSOWANIA W NASZYM COMMUNITY
- zoom in/out o dowolne wartości - AKTUALNIE DOSTĘPNE JUŻ W KLIENCIE GRY
- safe shot mod
- mod zliczający ilu graczy capuje - AKTUALNIE DOSTĘPNE JUŻ W KLIENCIE GRY
- battle assistant (mod do arty zmieniający widok na szczyt paraboli pocisku)
- skompresowane tekstury (przydatne na starych kompach)
- scouting assistant

Ponieważ nie zamierzam być świętszy od papieża to dopuszczam w swoim klanie używania w/w modyfikacji, skoro producent gry również je dopuszcza na najbardziej rygorystycznym serwerze.

Takie jest stanowisko dowódcy klanu BEPRO i IMPRO.
94
Rekrutacja / Przebieg szkolenie w klanie - Ramówka.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez HoHoLK44 dnia Lipiec 26, 2015, 21:27:35 »
Etap I. - Rekrutacja

Przyjmujemy jedynie słabych graczy max. 899 WN8 overall.
Lepsi gracze jedynie za akceptacją sztabu.

Na etapie rekrutacji odsiewamy niezaangażowanych poprzez test wyboru z zakresu wiedzy o mechanice w oparciu o 3 filmy WG:

https://youtu.be/wq5S8CrsUig
https://youtu.be/JeJZJNkRd7w
https://youtu.be/5ML4oXjG6ag

Czyli rekrut musi poświęcić czas by ze zrozumieniem oglądnąć filmy o mechanice gry.

Do testu można podchodzić 2 razy (egzamin, poprawka). Prawidłowa odpowiedź na 6 z 10 pytań zalicza test.

Na 2 miesięczny semestr przyjmujemy 18 graczy.

Na etapie rekrutacji rekrut musi mieć w garażu 1 przydatny czołg na SH6 (T-34-85, Rudy, Crommwell, Crommwell B, Skoda T 25) i jeden przydatny czołg na SH8 (IS-3, T32, 110, AMX 50 100, Pershing).

Etap II. - Przydzielenie opiekuna


Każdy z 18 rekrutów ma swojego opiekuna.
Zadaniem opiekuna jest nadzorowanie procesu szkolenia rekruta i służenie mu swoją wiedzą i doświadczeniem.

Opiekun prowadzi kartę rekruta, w której odnotowuje postępy w szkoleniu.
Wyjeżdżone plutony, odbyte szkolenia i warsztaty oraz twierdze.

Etap III - Jazdy, szkolenia, warsztaty - poziom podstawowy

Przez pierwszy miesiąc rekruci jeżdżą plutony z opiekunami, podczas których opanowują podstawowe aspekty gry (rozjazdy, czytanie składów, szanowanie HP).
Rekrut ma obowiązek wskazać czołg referencyjny, na którym będzie przez ten czas ćwiczył.
Preferowane 6 tierowe medy przydatne pod SH.

Celem dla rekruta jest uzyskanie 1 odznaki biegłości na wybranym czołgu referencyjnym.

W tym samym czasie odbywać się będą krótkie 30 minutowe warsztaty prowadzone przeze mnie z zakresu:

- zarządzanie i szkolenie załóg + wyposażenie na danych klasach czołgów, (1 tydzień)
- podstawowe techniki gry czołgiem średnim i TD, (2 tydzień)
- podstawowe techniki gry czołgiem ciężkim, (3 tydzień)

Etap IV - Jazdy - poziom średni

Po okresie 4 tygodni podczas których rekrut ma zdobyć 1 odznakę biegłości na referencyjnym czołgu czas na jazdę na wyższych tierach.

Na tym etapie przez okres 2 tygodni rekrut ma jeździć plutony na tierach 8 z graczami jasnoniebieskimi wzwyż (1600+ rWN8).

Cel dla rekruta, zdobyć w tym czasie przynajmniej jedną Masterkę na czołgu 8 tieru (wkleja na potwierdzenie screen z bitwy wraz z powtórką).

Takie powtórki będę sukcesywnie omawiać z pozostałym rekrutami w formie warsztatów.

Etap V - Twierdza

Ostatnie 2 tygodnie to nauka trybów drużynowych czyli twierdza.

Zaczynamy od 30 minutowych warsztatów i omówienia trybu, posługiwania się interfacem itp.

Następnie jeździmy potyczki aż do osiągnięcia limitu paczek.
W tym czasie odpalamy rezerwy do zarobków.

Po 8 tygodniach rekruci kończą szkolenie i muszą wyjść z klanu, po czym rekrutujemy kolejny semestr.
95
Rekrutacja / Regulamin Klanu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez HoHoLK44 dnia Lipiec 04, 2015, 16:08:56 »
REGULAMIN KLANU BEPRO - WAR ACADEMY

Poniższy regulamin wchodzi w życie z dniem 04.07.2015r.
Nieprzestrzeganie niniejszego regulaminu będzie skutkować wydaleniem z klanu oraz z serwera głosowego Team Speak 3.

USTALENIA OGÓLNE

1. Hierarchia klanu

1.1. Dowódca Klanu – Najważniejsza osoba w klanie, o wszystkim decyduje. Ma prawo do podejmowania samodzielnej decyzji.
Osoba na tym stanowisku ma prawo oraz uprawnienia między innymi do:
- modyfikacji danych i ustawień klanu
- modyfikacji zasad rekrutacji do klanu
- zarządzania personelem wojskowym
- wykonywania wszelkich działań na mapie globalnej
- dostępu zastrzeżonych informacji o klanie z poziomu mapy globalnej
- udziału w bitwach wojen klanów

1.2. Z-ca dowódcy Klanu – Druga najważniejsza co do statusu osoba w klanie. Osoba mogąca samodzielnie podejmować decyzję w każdej kwestii podczas nieobecności Dowódcy Klanu. Osoba podległa bezpośrednio Dowódcy.
Osoba na tym stanowisku ma prawo oraz uprawnienia między innymi do:
- Zarządzanie personelem wojskowym (poza wyznaczeniem dowódcy klanu)
- modyfikacji zasad rekrutacji do klanu
- wykonywania wszelkich działań na mapie globalnej
- dostępu zastrzeżonych informacji o klanie z poziomu mapy globalnej
- udziału w bitwach wojen klanów

1.3. Dowódca kompani - Osoba zajmująca się przygotowywaniem taktyk i szkoleniem oraz organizowaniem bitew. Osoba mająca prawo do podejmowania decyzji w sprawie dobierania składów osobowych w bitwach. Osoba mająca prawo wystawić drużynę w Turnieju organizowanym przez War Gaming. Osoba ściśle współpracująca z pozostałymi osobami ze Sztabu Klanu. Osoba podległa bezpośrednio Z-cy Dowódcy Klanu i Dowódcy.
Osoba na tym stanowisku ma prawo oraz uprawnienia między innymi do:
- wykonywania wszelkich działań na mapie globalnej
- dostępu zastrzeżonych informacji o klanie z poziomu mapy globalnej
- udziału w bitwach wojen klanów
- ustalania taktyk, strategii, itp.

1.4. Dyplomata – Osoba zajmująca się kontaktami z innymi klanami, zawierająca sojusze w uzgodnieniu z Dowódcą Klanu lub Z-cą Dowódcy, mająca prawo do organizowania spotkań międzyklanowych w porozumieniu uprzednio z Dowódcą Polowym, itp. Osoba podległa bezpośrednio Dowódcy Kompani, Z-cy Dowódcy i Dowódcy.
Osoba na tym stanowisku ma prawo oraz uprawnienia między innymi do:
- dostępu do zastrzeżonych informacji o klanie z poziomu mapy globalnej
- rekrutacji i wysyłanie agentów
- udziału w bitwach Wojen Klanów

1.5. Rekruter - Osoba zajmująca się pozyskiwaniem nowych osób do klanu i odpowiadająca za nowo przyjętych w okresie tzw. rekrutacyjnym. Osoba mająca prawo do podejmowania samodzielnej decyzji związanych z przyjęciem lub wydaleniem z klanu osób nowoprzyjętych. Osoba ściśle współpracująca z Dowódcą Polowym w kwestiach związanych ze zmianą stanowiska z Rekruta na Żołnierza. Osoba podległa bezpośrednio Z-cy Dowódcy Klanu i Dowódcy.
Osoba na tym stanowisku ma prawo oraz uprawnienia między innymi do:
- Modyfikacji zasad rekrutacji do klanu
- wysyłania zaproszeń do klanu
- decyzji w sprawie aplikacji do klanu
- dostępu do zastrzeżonych informacji o klanie z poziomu mapy globalnej
- udziału w bitwach Wojen Klanów
- ustalania zasad związanych z wymogami dla nowych kandydatów do klanu

1.6. Skarbnik – Osoba odpowiedzialna za zgromadzone środki w postaci Golda w skarbcu klanu. Osoba
ściśle współpracująca z Dowódcą oraz Zastępcą Dowódcy Klanu. Osoba podległa bezpośrednio Z-cy Dowódcy i Dowódcy Klanu.
Osoba na tym stanowisku ma prawo oraz uprawnienia między innymi do:
- przyznawania członkom klanu funduszy klanowych po wcześniejszym porozumieniu z Dowódcą lub Zastępcą Dowódcy Klanu
- dostępu do zastrzeżonych informacji o klanie z poziomu mapy globalnej
- udziału w bitwach Wojen Klanów

1.7. Szeregowy – Osoba wchodząca w skład klanu, która przeszła pomyślnie etap rekrutacji i stała się oficjalnym członkiem klanu. Osoba podległa bezpośrednio Dowódcy Kompani. Osoba na tym stanowisku ma prawo oraz uprawnienia między innymi do:
- dostępu do zastrzeżonych informacji o klanie z poziomu mapy globalnej
- udziału w bitwach Wojen Klanów

1.8. Rekrut – Osoba/gracz na okresie próbnym. Osoba podległa Rekruterowi do czasu zakończenia etapu rekrutacji.

Każdy Klanowicz posiadający jedną z wyżej wymienionych rang otrzyma odpowiedni status na serwerze głosowym Team Speak 3.

2. Rekrutacja
2.1. Za rekrutację odpowiada Rekruter Klanu i do niego należy zgłaszać swoje kandydatury
za pośrednictwem forum klanowego.
2.2. Każdy kandydat ma obowiązek złożyć podanie w formie formularza zgłoszenia po wcześniejszym zapoznaniu się i zaakceptowaniu niniejszego regulaminu.
2.3. W przypadku zaakceptowania podania przez Rekrutera Klanu, nowy kandydat ma obowiązek zainstalować najszybciej jak to możliwe komunikator Team Speak 3 (instrukcja na forum) i uzyskać dane dostępowe do tzw. serwera rekrutacyjnego TS3 - Rekrutacja celem przeprowadzenia rozmowy głosowej z osobą prowadzącą rekrutację.
2.4. Nowo przyjęta osoba może zostać usunięta z klanu w ciągu max 1 miesiąca o daty przyjęcia w przypadku nie spełnienia wymagań rekrutacyjnych lub w przypadku innych naruszeń niniejszego regulaminu.
2.5. Nowo przyjęty do klanu ma obowiązek posiadania słuchawek lub głośników oraz mikrofonu, aby ułatwić komunikację z resztą klanu.
2.6. Minimalny wiek dla kandydata wynosi 18 lat.
2.7. Kandydat ma obowiązek znać język polski w mowie i piśmie.
2.8. Nowo przyjęty ma obowiązek rejestracji na forum, korzystania z niego, brania czynnego udziału w życiu klanu oraz obowiązkowo korzystać z komunikatora TS3 podczas swojej obecności w grze.

3. Obowiązki i prawa członków klanu
3.1. Każdy członek klanu bez względu na posiadaną rangę ma obowiązek śledzić informacje pojawiające się
na forum.
3.2. Każdy z członków klanu ma obowiązek zgłaszać swoją nieobecność powyżej 7 dni. (szczegóły w innym punkcie niniejszego regulaminu).
3.3. Każdy członek klanu ma bezwzględny obowiązek używania programu Team Speak 3 podczas swojej obecności w grze. Za wystarczające uznaje się przebywanie na kanale PUBLICZNY, lub jednym
z pozostałych.
3.4. Każdy członek klanu będący z dala od komputera ma obowiązek przejścia na kanał AFK.
3.5. Obecność na TS3 klanowym jest obowiązkowa: URUCHOMIONA GRA = URUCHOMIONY TS3.
Nie zgłoszona uprzednio nieobecność na TS3 może skutkować wydaleniem z klanu.
3.6. Każdy ma bezwzględny obowiązek reprezentowania Klanu BEPRO podczas gry w sposób nie naruszający dobrego imienia klanu, a w szczególności nieobrażanie innych graczy lub klanów. Nie przestrzeganie powyższego może skutkować usunięciem z klanu.
3.7. Każdego członka klanu obowiązuje całkowity zakaz używania cheatów, bugów i innych wspomagaczy oraz wykorzystywania błędów gry które w niedozwolony sposób dają przewagę w grze nad innymi graczami,. Łamanie zasad obowiązujących na serwerach World Of Tanks, publiczne wyzywanie i obrażanie innych, jak również różnego rodzaju nawoływanie do nienawiści (np. rasizm), będzie skutkowało wydaleniem z klanu.
3.8. Całkowite zabronione jest celowe zabijanie członków swojej drużyny.
3.9. Każdy z członków klanu ma prawo zgłaszać, rekomendować i opiniować kandydatów do Klanu.
3.10. Każdy członek klanu powinien dbać o dobro klanu.
3.11. Każdy członek klanu powinien wyrażać dobre chęci i pomagać mniej doświadczonym graczom.

4. Obecności, nieobecności.
4.1. Krótkie nieobecności do 7 dni nie wymagają zgłaszania.
4.2. Dłuższe nieobecności powyżej 7 dni należy zgłaszać na forum klanowym w odpowiednim dziale najlepiej z wyprzedzeniem.
4.3. Nieusprawiedliwione nieobecności powyżej 30 dni będą skutkowały usunięciem z klanu.
4.4. Nieobecność na TS3 podczas obecności w grze WOT należy zgłaszać na forum lub czacie WOT podając sensowny powód danej nieobecności.

5. Postanowienia końcowe.
5.1. Gramy dla wspólnej przyjemności.
5.2. W klanie powinna panować miła atmosfera i wszyscy staramy się taką utrzymać.
5.3. Notoryczne łamanie regulaminu grozi wydaleniem z klanu oraz z serwera TS3.
5.4. W sprawach nieobjętych w powyższym regulaminie zastosowanie mają:
- decyzja Dowódcy Klanu
- regulamin gry World of Tanks
5.5. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.
5.6. Powyższy regulamin nie ma charakteru ostatecznego i w każdej chwili może zostać zmieniony lub zmodyfikowany.
Strony: 1 ... 8 9 [10]

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
pjure animezywioly ar-pl college klasztorna