91
Rekrutacja / Odp: Regulamin Klanu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mich_Kow dnia Listopad 08, 2016, 15:33:17 »Zgodnie z nową polityką Fair Play WG, ukazała się lista nielegalnych modów na serwerze EU.
W związku z tym, od dnia 8.11.2016, za nielegalne w społeczności BEPRO/IMPR0 uznaję mody:
1. Mody ujawniające pozycję przeciwnika w sposób nieprzewidziany w czystym kliencie gry, przez oznaczanie w czasie rzeczywistym zniszczonych obiektów na mapie i minimapie, przez zmienianie sposobu wyświetlania torów pocisków smugowych lub wyliczanie i oznaczanie pozycji dział samobieżnych na podstawie smugaczy, jak również te, które utrzymują wyświetlanie dostrzeżonych pojazdów, nawet gdy się do nich nie celuje.
2. Oprogramowanie ułatwiające blokowanie strzałów przeciwnika przez wskazywanie (np. laserem) dokładnego punktu celowania.
3. Modyfikacje ostrzegające, gdy dostrzeżone pojazdy przeładowują, lub odliczające czas przeładowania w pojazdach przeciwnika.
4. Automatyczne celowniki dające więcej możliwości niż „blokada celu” w czystym kliencie, w szczególności te, które celują w czułe punkty przeciwnika i/lub automatycznie wprowadzają poprawkę, umożliwiając oszukującemu skoncentrowanie uwagi na prowadzeniu czołgu,
5. Oprogramowanie umożliwiające automatyczne użycie standardowych materiałów eksploatacyjnych.
6. Mody pomagające wyszukiwać przeciwnika przez zmianę przezroczystości obiektów na mapie.
7. Oprogramowanie umieszczające „duchy” pojazdów przeciwnika na polu walki w miejscu, gdzie były ostatnio dostrzeżone.
8. Mody faktycznie zmieniające fizyczne właściwości, charakterystykę lub działanie dowolnego pojazdu bądź obiektu w grze, lub zmieniające zasady gry.
Ad. 4 - w tej grupie modów są także tzw. autoaimy rozszerzone!
Ponadto, za niedozwolony w społeczności BEPRO/IMPR0 uznaję mod Master Ambush Mod jako dający niedozwoloną przewagę nad przeciwnikiem.
W związku z tym, od dnia 8.11.2016, za nielegalne w społeczności BEPRO/IMPR0 uznaję mody:
1. Mody ujawniające pozycję przeciwnika w sposób nieprzewidziany w czystym kliencie gry, przez oznaczanie w czasie rzeczywistym zniszczonych obiektów na mapie i minimapie, przez zmienianie sposobu wyświetlania torów pocisków smugowych lub wyliczanie i oznaczanie pozycji dział samobieżnych na podstawie smugaczy, jak również te, które utrzymują wyświetlanie dostrzeżonych pojazdów, nawet gdy się do nich nie celuje.
2. Oprogramowanie ułatwiające blokowanie strzałów przeciwnika przez wskazywanie (np. laserem) dokładnego punktu celowania.
3. Modyfikacje ostrzegające, gdy dostrzeżone pojazdy przeładowują, lub odliczające czas przeładowania w pojazdach przeciwnika.
4. Automatyczne celowniki dające więcej możliwości niż „blokada celu” w czystym kliencie, w szczególności te, które celują w czułe punkty przeciwnika i/lub automatycznie wprowadzają poprawkę, umożliwiając oszukującemu skoncentrowanie uwagi na prowadzeniu czołgu,
5. Oprogramowanie umożliwiające automatyczne użycie standardowych materiałów eksploatacyjnych.
6. Mody pomagające wyszukiwać przeciwnika przez zmianę przezroczystości obiektów na mapie.
7. Oprogramowanie umieszczające „duchy” pojazdów przeciwnika na polu walki w miejscu, gdzie były ostatnio dostrzeżone.
8. Mody faktycznie zmieniające fizyczne właściwości, charakterystykę lub działanie dowolnego pojazdu bądź obiektu w grze, lub zmieniające zasady gry.
Ad. 4 - w tej grupie modów są także tzw. autoaimy rozszerzone!
Ponadto, za niedozwolony w społeczności BEPRO/IMPR0 uznaję mod Master Ambush Mod jako dający niedozwoloną przewagę nad przeciwnikiem.